In 2019 marca Folder detine 145 magazine
distribuite in toata Spania si mai deschide 3 magazine in Romania.
Cu diferite provocari si multe proiecte pe masa, Folder priveste spre viitor pentru a continua dezvoltarea si perfectionarea unui model care, dupa 16 ani de la infiintare, este de actualitate si in permanenta evolutie.
Cu diferite provocari si multe proiecte pe masa, Folder priveste spre viitor pentru a continua dezvoltarea si perfectionarea unui model care, dupa 16 ani de la infiintare, este de actualitate si in permanenta evolutie.
In 2018 se deschide si al doilea magazin Folder tot in Bucuresti

In 2017 se deschide primul magazin in Bucuresti
ca parte a unei strategii globale de extindere in Europa.
De-a lungul anului 2015 Folder face un pariu important…
prin dotarea francizatilor cu noi instrumente si, printre altele, lanseaza pe piata un catalog care se adreseaza exclusiv centrelor educationale. In afara de aceasta, in acelasi an se dubleaza capacitatea. Si birourile isi maresc capacitatea pentru a gazdui o echipa mai mare.
INTERNATIONALIZAREA
In anul 2010 se deschide franciza nr. 100
si in urmatoarele luni se inaugureaza magazinul de vanzari online care permite vanzarea in toate colturile Spaniei.
Dezvoltarea continua de-a lungul urmatorilor ani
oferind noi produse si servicii precum DHL, reprografie, printare fotografii , stampile sau articole marca proprie, care devin din ce in ce mai indispensabile pentru birouri .
Anul 2007 consolideaza marca drept lider indiscutabil in dezvoltare,
incheind anul cu 46 de magazine.


LIDER IN DEZVOLTARE
Cu o miza clara in ce priveste calitatea si instruirea noilor parteneri,
Folder incepe expansiunea in Peninsula Iberica, obtinand deja in anul 2005 premiul de Excelenta 2005 pentru Franciza anului, acordat de grupul Dirigentes.


EXCELENTA
Folder s-a infiintat in anul 2004...
inaugurand primul sau magazin in luna octombrie, la Madrid. Apare ca o afacere de familie, compusa din profesionisti cu multi ani de experienta in sectorul papetariei si distributiei articolelor de birou cu scopul de a dezvolta un model de franciza pentru a transmite cunostintele si experienta sa unor intreprinzatori si grupuri dispuse sa initieze propria afacere, folosind cunostintele, sprijinul si conditiile favorabile oferite de brand.


Distribuie această pagină